Повернення та обмін товару

Шановні клієнти, у разі, якщо замовлений Вами товар не відповідає очікуванням, то відповідно до Закону України «Про захист прав споживача», на протязі 14 днів з моменту оплати Ви можете повернути товар і отримати назад його повну вартість, або обміняти на будь-яку іншу модель. Також ми пропонуємо залишити кошти на рахунку магазину для того, щоб скористатися ними для оплати наступного замовлення.

Закон України «Про захист прав споживача» передбачає повернення товару в тому випадку, якщо:

  • Відсутні видимі пошкодження, що з'явилися в результаті використання
  • Товар упакований у фірмову упаковку, на якій збережені всі етикетки, ярлики та цінник
  • Забороняється самостійне нанесення на упаковку написів і будь-яких інших позначок.

Правила повернення товару в магазин:

  • У разі повернення, вартість доставки оплачує клієнт
  • У разі повернення грошей, ми повертаємо суму за вирахуванням всіх супутніх транспортних витрат
  • У разі повернення товару без попереднього повідомлення менеджерів магазину й оплати його доставки, сума витрат буде вирахувана з вартості замовлення
  • У тому випадку, якщо причиною повернення стала помилка співробітників нашого магазину, ми зобов'язуємося повернути повну вартість замовлення і беремо на себе всі витрати за пересилку.

Помилками магазину можна вважати наступні ситуації:

  • Вислана модель не відповідає замовленням на сайті (колір, модифікація)
  • Розмір моделі не відповідає замовленню

Просимо звернути особливу увагу, що перед оформленням відправлення товару в магазин, на пошті варто врахувати:

  • Повернення грошових коштів або обмін на іншу модель проводиться тільки після того, як невідповідна позиція була успішно доставлена в магазин
  • Висилати товар як звичайну посилку, а не посилкою з післяплатою
  • При заповненні декларації, в графі «Оцінювальна вартість» вказуйте точну суму, відповідно ціннику, оскільки саме її буде компенсувати перевізник у разі втрати товару.

Правила обміну товару:

  • Протягом 14 днів від дати отримання посилки необхідно відправити товар назад
  • Оформити заявку на новий товар, який стане заміною невідповідного, попередньо обравши його на сайті компанії
  • Як тільки посилка дійде до магазину, наш менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами для уточнення деталей щодо нової покупки
  • Обмін проводиться 7 робочих днів з моменту отримання магазином посилки.

Правила повернення грошових коштів:

  • Протягом 14 днів з моменту отримання посилки Вам необхідно оформити та відправити товар назад в магазин
  • Обов'язково повідомити менеджерів про те, що куплений товар не відповідає очікуванням, і Ви бажаєте повернути назад свої гроші
  • Повернення грошей здійснюється банківським переказом протягом 7 днів з моменту отримання нами посилки.
  • Відшкодовується повна вартість товару на момент здійснення покупки.

Звертаємо увагу, що повертається тільки вартість покупки. Вартість пересилання оплачує клієнт. Сума виплати включає відрахування банківської комісії й транспортних витрат. Що таке транспортні витрати? Це витрати магазину на доставку товару до замовника, оплата послуг транспортної компанії.

У разі оплати авансу з наступною відмовою від товару належної якості, ми віднімаємо з нього транспортні витрати на доставку товару до клієнта і назад в магазин. Витрати на повернення віднімаються тільки в тому випадку, якщо клієнт сам не сплатив його.

Винятком також вважаються ситуації, які передбачають помилку співробітників магазина. В такому випадку магазин бере на себе всі фінансові витрати: транспортні за зворотну пересилку і банківську комісію при переказі коштів на рахунок клієнта.

Кошик порожній
Продовжити покупки
Неправильний логін/пароль
Відмінити

Відновлення паролю

Пароль змінено та відправлено на пошту
Користувач з таким e-mail не зареєстрований на сайті

На ваш e-mail буде відправлено лист з Вашим новим паролем